Jan Stap

Op deze druilerige donderdagavond vinden wij het hoog tijd om een warm zonnetje op het gezicht van een van onze kunstenaars uit het dubbelproject te zetten! Vanavond... Jan Stap de filmmaker van het Dubbelportret project in een eigen dubbelportret geschoten door Sanneke Fisser. Sanneke omschrijft haar fotografie als menselijk. "Een zoektocht naar de ziel, uiteindelijk draait het om schoonheid. Het mooie in iemand vinden." Haar inspiratie voor deze reeks haalde ze uit het Dubbelportret project.

In het kader van kruisbestuiving en het delen van inspiratie werkt filmmaker Jan Stap samen met de Syrische filmer en fotograaf Ayman Ghoujal die oorspronkelijk alleen voor de camera Izaak zou ontmoeten als fotograaf.

Dit was dus niet zo gepland, maar is geheel tijdens het project ontstaan. Een mooie samenwerking en bijzondere band. Benieuwd naar meer info, weetjes en ander nieuws omtrent het dubbelportret? Blijf ons zeker volgen! Vanaf nu zullen we elke week interessante updates en kunstenaars delen.